Feb 6, 2011

DURRRRR!!!

Igår var jag på den efterlängtade vip line transion hoidon. Jag hade ingen aning om vad som skulle göras och blev bokstavligen shockad när tanten berättade till mig att det går ut på 25 minuter av elchockar med fem sekunders mellanrum. YAIKS!! *DURRRR DURRRR DUUURRRR* De första femton chockarna skrek jag hårt. Inte för att det gjorde så värst ont, utan för att man blev så skrämd! Efter ett tag blev jag van och det var inte så farligt. Hon hade mätt min midja innan behandlingen och efter behandlingen hade 4,5 cm försvunnit!! Hon sa att det var vanligt med 1-2cm. MEN 4,5cm! Tanten var också förvånad.
Några timmar efter behandlingen var jag som en hyperkanin (vilken hon sa att var vanligt efter en transion behandling).. Hii.. Men synd var att Mikko för den delen inte var så pigg. Han kände sig sjuk och trött och lade sig väldigt tidigt.. buuu... Så vi gick inte på Bettis house welcoming party.. Synd, det skulle ha varit skoj.

Idag mår Mikko bättre så vi skall fara till Kirsti och Peras och äta. Hundarna har ju varit där över natten så det skall bli underbart att se dem igen. Har haft så lessamt. <3

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!