Feb 1, 2011

Insomnia


Tänkte vara lite kreativ. Får inte sömnen och orkar inte längre ligga och lyssna på Mikkos snarkade. Det har sina ljusa sidor att inte få sömnen om nätterna. Man blir så aktiv och får massor med superbra idéer som man bara måste göra DIREKT! Har redan scrapbookat in Edwin bilderna i mitt voffs-album, som jag har haft liggande på skrivbordet i över en månad nu.
Om åtta timmar börjar min föreläsning i engelska, så jag borde nog egentligen sova nu.. John blund var är du när man behöver dej? Kom snälla och kasta lite skräp i mina ögon..

Kanske man borde baka nånting? Eller kanske fara ut på lenkki.. De e bara så trögt att göra nånting när ingen annan är uppe.. Helst skulle jag fara till stan och shoppa men de kan man ju inte heller göra mitt i natten. Urk. Kanske fönstershoppa?

Näää.. Ingen fönstershopping lär det heller bli nu mitt i natten.. Jag skulle säkert bli uppäten av nån äcklig rånare. Jag börjar märka att mitt inlägg börjar bli så flummigt att jag själv inte riktigt förstår vad jag skriver, men det är väl bra.. Det betyder att jag håller på att bli trött.. Eller bipolär..

Äsch.. Gonatt.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!