Nov 15, 2010

Skarvsladd

Ännu en intressant men tung dag på jobbet. Väl hemma slocknade jag på soffan tillsammans med alla mina tre älsklingar i en hög. En chockande nyhet om Mikkos pappa gjorde oss ledsna och oroliga, sån tur är hade han inget värre fel och är hemma och kry igen. Skönt.
Just åt vi tortillas och tittade på Friends. Mikko var till butiken och köpte flera små gulliga (och endel konstiga) små presenter till mig. Jag fick: Tidningen Cosmopolitan, rosa pampulor, värmeljus och en skarvsladd???!! jaaa-a han är ett mysterie den mannen. Fastän en skarvsladd inte är så värst romantisk i sig så fick den mig att bli lite rörd. Det är ju som sagt tanken som räknas. Jag tränade nyss mina små troll och Edwin kan redan sitta och ta plats <3 Nando är naturbegåvning och kan ju förstås redan allting. :P


Lilla Edwin med storebrors gamla tröja



Pojkarna iakttar pappa när han lagar mat


Sen somnar mina troll i en hög


Mina älsklingar

2 comments :

  1. Haha, en skarvsladd :)) men de brukar ju behövas rätt så ofta! de e nog jättesöta era hundar o speciellt edwin då han e så yttepytteliten! hoppas allt e bra med er och ha en bra dag. kram.

    ReplyDelete
  2. Hihhii joo dom e nog underbara. Jo, allt e bra med oss. Saknar dej massor. Hoppas vi ses snart! Senast på jullovet <3

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!