Nov 21, 2010

Hemma igen

Nu är vi hemma i Helsingfors igen. Det har varit en rolig helg i Patis, men det är nog alltid skönt att komma hem. Ikväll har vi varit och hälsat på Pera på sjukhuset, han var pigg och glad över att få besök. Vi får hoppas att han får åka hem snart.
Vill rätta till en sak som pappa påpekade att inte stämde i gårdagens blogg inlägg. Ikea resan var också gratis för mamma eftersom hon hade pappas bankkort. Så det var gratis för allt förutom pappa som inte ens var på plats. Mamma är en liten skurk, jag tänkte också varför hon var så givmild. haa haa! Nånää, mamma är nog alltid givmild. Men kanske lite extra med pappas bankkort. hihihii.
Idag har jag lagt upp lite juldekorationer som vi (pappa) köpte i Åbo. Nu är lägenheten jätte mysig. Jag skall nog jul pynta ännu mera lite närmare jul. Vi skall sen ha en julgran också <3 Älskar jul.




Vår vackra julstjärna i vardagsrummet

Här är den härliga julkransen som hänger i köket

3 comments :

  1. Jättefint blev de med julkransen!!! "Uuur-mysigt" :D

    ReplyDelete
  2. joo de blev jättefint, jag är riktigt nöjd :D va de mamma som kommentera?

    ReplyDelete
  3. Aj,nee... jag sko ju skriva vem de va från!! De va alltså från Becky :)

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!