Oct 23, 2010

Cherry on top award

Jag har fått en Cherry on Top Award av Alexandra.!
Det går ut på att man skall berätta om 3 saker som ligger närmast ens hjärta och sedan passa awarden vidare åt 5 andra bloggare!

1. Familjen. Utan min familj skulle livet vara tomt. Underbara Mamma, Pappa, Becky, Tam-Tam. Och för att inte tala om Mikko och Nando som är min egna lilla familj.

2. Smink. Vad är inte en Prinsessa utan sitt smink. Jag skulle sminka mig fastän jag låg i koma (I would find a way).


3. . Solen. Älskar att solbada och bli brun. aaaahhh... Och speciellt underbar är ju solen utomlands på en fin sandstrand med en bacardi breezer i handen. (3 flugor i en smäll)



Dessa typer nominerar jag: Hanni , Sanna , Sadde , Annabel, öööö.... Mamma? Hon bloggar inte.. Men jag kommer int på vem annan jag skall nominera.. Vet inte vem annan som ödslar tid på att läsa min blogg.. Mamma du kan ju kommentera dina 3 favoritsaker här i min blogg.. Och BECKY! !

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!