Oct 22, 2010

boo boo.

Vad är inte än fredagskväll utan idol. Här sitter jag och lilla Nando fastklistrade framför tvn med lite mat och rött vin. Stört skönt. Vår kväll blev dock lite förstörd när vi fick ett meddelande av Husse som berättade att han hade skadat sitt knä under kvällens match och att han nu var på väg till läkaren.. Mikko has got a boo boo :( Så vi får lov att pyssla om honom ordentligt då han kommer hem.


Dagen har varit allmänt skön. Jag och Nando tog en lång promenad ner till havet i det ruskiga höstvädret. Lite kusligt var det att spatsera omkring i mörkret, som tur var hade jag ju min stora och starka vakthund med mig.


För den som ännu är nyfiken så blev gårdagens linssoppa god! nam nam. Så idag blev det rester.

2 comments :

  1. Mysigt. Hoppas Mikko is fine. Jag har lagat en cherry on top award åt dej (read my blog) :D
    Ha en bra dag! Kram.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!