Jun 8, 2009

Sambo

Då var det bestämt, jag skall flytta in hos Mikkos. Jag har själv tänkt på det länge oh nu frågade han mig äntligen. Detta är ju sist och slutligen ett klokt beslut. Vi har ju ändå praktiskt taget bott tillsammans rätt så länge nu. Det som ändrar är endast det att mina saker också flyttas till arabiastranden. Jag trivs jättebra här tillsammans med han som kanske är mannen i mitt liv. Man får veta såna saker först då man flyttar ihop.. Och om int det funkar så kan man ju alltid flytta ut. Det kanske inte är så bra att tänka så redan nu, men man vet ju aldrig.
Idag har jag städat och skrubbat i flera timmar och nu är jag äntligen klar. Hoppas Mikko blir glad när han kommer hem. Han är på fotbollsträningar nu, och ringde just och sa att han blir lite sen för att han skulle fara ut med Poro en stund. Hoppas att han inte är länge, jag vill mysa.
Nu skall jag se på en film som kommer från Sub, Polly tuli kuvioihin. Jag har sett den förr, den är ganska rolig. Är lite trött efter allt städande, så det skall bli skönt att bara slabba och njuta av en skojig film. Jag filmade lägenheten lite, men den blir säkert ganska annorlunda sen när jag får tråttat alla mina saker hit. Lägger till videon så ni får ett litet smakprov. Puss.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!